De afdelingen Omgeving, Infra (Kruishoutem) en Vrije Tijd (Zingem) verhuizen!

  • 30 december 2019

De medewerkers van de afdelingen Omgeving en Infra (de vroegere afdeling Grondgebiedzaken) die momenteel hun werkplek hebben in het gemeentehuis van Kruishoutem verhuizen in de week van 20 januari 2020 naar het administratief centrum in Zingem. Op die manier komen alle medewerkers van de afdeling Omgeving samen op 1 plek. Dit zal de efficiëntie van de dienstwerking ongetwijfeld ten goede komen.

Dit betekent dat je vanaf maandag 27 januari 2020 met al je vragen over ruimtelijke planning, milieu, stedenbouw, klimaat, mobiliteit, woonbeleid … terecht kan in het administratief centrum van Zingem (Alfred Amelotstraat 53). Er zal dus geen loket ‘omgeving’ meer zijn in het gemeentehuis van Kruishoutem.

Om ervoor te zorgen dat we je verder optimaal kunnen helpen, blijft het systeem van ‘werken op afspraak’ behouden en maak je voor meer uitgebreide of complexe vragen dus best een afspraak. Op die manier moet je niet wachten en kan de juiste collega je te woord staan. 

Je kan de afdeling Omgeving vanaf 27 januari 2020 bereiken op het nr. 09 389 01 20 en via het mailadres omgeving@kruisem.be.

Tijdens de verhuisweek van 20 januari 2020 zal er in Kruishoutem een (beperkte) loketwerking zijn; de meeste medewerkers zullen echter druk in de weer zijn met de eigenlijke verhuis.

De medewerkers kijken er alvast naar uit om je vanaf 27 januari als één team te kunnen helpen in het administratief centrum te Zingem. 

De medewerkers van de afdeling Vrije Tijd (Zingem) zullen in diezelfde week hun intrek nemen in het gemeentehuis van Kruishoutem – vrijetijd@kruisem.be.